Elektrodistribucija Srbije u junu prošle godine je potpisala ugovor sa Nitesom za implementaciju sistema za nadzor potrošnje za distributivno područje Novog Sada.
EPS više nije JP već AD. Računi su uvećani ali niko ne može da mi objasni zašto ne gori lampica za jeftinu struju ? Zvao sam Bgd , kažu zovi NS , zvao njih oni kažu obrati se onom ko je postavljao nova brojila. Nije samo kod mene tako na Podbari , tako je i Stari grad , Liman , Detelinara... Provereno . Da li ima jeftinije struje od 23h - 07h ili samo ovi nisu dobro ugradili ??? Šta treba da zovem gazdu koji je ugradjivso brojila a on je na Maldivima ???
U stanu ne zivi NIKO od 2010god.Redovno placam angazovanu struju jer je stan u stanju mirovanja.Dobila sam racun da plattim dugovanje struje 34000 din. Reklamirala sam uzela listinge svugde pise potrosnja 0 ali oni kazu ja duzna. To je cisto otimanje od gradjana ,lopovluk SRAMOTA.
Ranije su brojila očitavali radnici Distribucije. Tačno se znao dan, čak i sat kada dolaze.
Sada je katastrofa. Važno je da neka firma zaradi pare, kao i sa uplatama računa.O zameni brojila često priča ministarka. Stalno se hvali brojem zamenjenih i brojem onih koja treba da se zamene. O problemima sa očitavanjem ne govori ništa. Njoj je i onako važno samo da se pojavi u medijima sva srećna i zadovoljna i u oblacima. A EPS sve neorganizovaniji, pun onih sa kupljenim diplomama i sve više slabi, deli se i rasparčava.
Baba se nije bunila kada je dobijala račun 0 din sve mesece. To joj je prijalo da troši i ne plaća ništa. Nagradno da je sad dobila 20 000 jer joj je to za sve mesece u nazad. Ono šta može da reklamira je kada se tako spoje računi u jedan onda obračunaju plavu ili crvenu zonu a to ne bi smeli. I poenta što ne kažu ni izvinite ni imajte razumevanja ni saopštenje.
Jedan sam od stanara u Fruškogorskoj ulici na Limanu 1. Od februara nam nisu očitana brojila reklamirala, ali bez rezultata. U junu stigao svima isti račun za očitanih 100Kwh, sada očekujem juli. I oni sada negiraju pisanje 021, ko je ovde lud?
Sve dok EPS ima monopol nad energetskom infrastrukturom tako ce biti i sa racunima i plackanjem gradjana. Ovde u inostranstvu imate vise dobavljaca elektricne energije, veca je konkurencija, svako moze da bira sta im vise odgovara.
Kao zaposleni u EDS mogu da kazem da su potrosaci u pravu. Ova firma treba da se raspadne sto pre. Mi monteri koji smo do pre desetak godina radili monterski posao sada se nas rad svodi na ocitavanje brojila i kontrole po reklamacijama. Samo zato sto zaduzena firma za ocitavanje nece adekvatno da plati citace pa ih i nema pa oni iz kancelarija ocitavaju t.j. procenjuju potrosnju i zato nastaju zalbe a naplate debelo svoju uslugu ocitavanja. Oni kojima su postavljena pametna brojila u vecem broju slucajeva softver ne radi pa se i ta brojila ne ocitavaju a skinuta su sa lista za citanje. Pa mi idemo u ocitavanje i kontrolu neocitanih brojila kojih je na hiljade. Podeljena firma EDS i EPS snabdevanje sede u istim kancelarijama a nemaju nadleznosti jedni sa drugima. Tako da je opsti haos i potrosaci su 100% u pravu za sve sto tvrde.
U centru Novog Sada ocitavanje se vrsi 12.07 obicno 2-3 u
mesecu.Gradjani prelaze u skuplju zonu zbog duzeg vremenskog
perioda ocitavanja.Vec vidjeno obicno se primenjuje kada su
potrosaci izvan svojih domova.U avgustu ce te tek videti kakve
ce te racune dobiti.
Tako je, fino se svi vi izblebecite u pisanoj formi,sta su vam problemi u Novembru,drskost na saleteru i ostale vase nevolje a ne svatate da sve to namerno rade a vi pametni pa ni malo ne ulazi u tu pametnu glavu a sve se svodi na QR kod i placanje sa tim ! E sad ide dodatno pitanje pametnica, a sta ako ne dobijem racun,pa ti ponovi placanje starog racuna sa QR kodom i uvecaj ga za 100-200-300 din jer to pametnici nije palo ali zna odmah da pita pitanje !
Svaki mesec idem da reklamiram racun kolone ljudi oni na salteru bezobrazni i neljubazni dobijes racun kao ponovo ono isto stanje daba gubiti vreme u redu
Naše muke počinju u novembru mesecu. Računi su nam bili u proseku 5000, a onda je stigao račun od 42000. Tu kreće agonija. Reklamacije. Odbijanje reklamacija. Moja molba da neko proveri brojilo koje u jednom danu pokazuje potrošnju od 400 kilovata. Obećanja da će neko doći ali niko nije došao. Račun za maj 19500. Očajni smo. Gde god da krenemo samo kažu nema osnova da se reklamacija uvaži. Ja bi volela da mi neko objasni kako jedno domaćinstvo može da potroši toliko struje? To zaista nije realno. A još manje je realno to što niko neće da reaguje.
Iskrina brojila koja su zamenjena neka su bila stata i po 50 godina. Sada ce se tek videti koliko je tih brojila bilo u kvaru. Ova nova brojila mere svaki W koji se trosi. A tek kada privatizuju EPS pa dodje Francus pa kaze mene ne interesuje socijalni kilovati samo ekonomski pa racuni odu 10x onda ce re tek kukati.
Ko je lud? Onaj ko proda svoj glas za 20€, a onda se žali kad Boske dobije očitavanje brojila, kad u hitnoj nema ko da ga primi, kad specijalista traži 2000€ za operaciju u državnoj bolnici… Uživajte u plodovima vašeg izbora! Ako niste sigurni, biće još gore kad krene naplata skupih kredita, pa kad po cenama pređemo CH.
Isto i u Bačkom Petrovcu, negde su stavili pametna brojila, računi veliki. Nikad u životu nisam imao račun 25000 dinara. Obično bude 4000 dinara. Dođe ti račun stanje neočitano. Odeš da se žališ u B.Petrovcu, sistem pao,račun morate platiti. Neke ulice imaju na daljinsko očitavanje a neke ne.
Auuu. Polovinom juna su mi ugradili taj novi andrak.
Sada čekam.
Ako sam dobro shvatio, treba da se pomolim da bude sve ok.
Stari sat su odneli. Popisivao sam struju redovno. Videću šta će biti kada dođe račun.
Ako...
Ja i moje komšije smo ti srećnici čija brojila su zamenjena novim u decembru. Majko mila, patnje!
Od tada nijedan račun nije stigao ispravan. Kako individualno, tako i zajednička struja na Informatici. Neočitani, pogrešno očitani, pogrešno korigovani, neevidentirane uplate.
Svedoci smo da su svašta upropastili do sada, ali ovo je potpuno novi nivo.
U nasoj zgradi na Novom naselju je svima dosao uvecan racun od kada su zamenili svima brojila. To je pljacka koja ce trajati...dzaba ulozen prigovor. Nista niko ne odgovara i ne mozete im nista.
Ко је луд...па Грађани НС ко други? Све остало функционише до перфекције новац им сам излази из ђепова и улази у ђепове Напредних Радикала! Прођите поред ЕПС-а на 40+ колико Грађана стоји у реду да плате и питају дали треба још! Са таквим Грађанима ова багра има да влада и богати се...и хајјјј...
Elektrodistribucija je primer kako u ovoj zemlji firme ne rade ili ofrlje rade a ništa im ne možete.
Imala problem sa računima, novo sam doseljena u zgradu i nemam ključ od sanduka sa strujom pa ne mogu da očitam. Jasno da ima greška u očitavanju. Poslala e mail sa žalbom. Iako kažu da moraju da mi pošalju povratnu informaciju ,ništa nisu uradili. Sramotno je da očitavanje i e plaćanje idu preko privatnih firmi. Posebno je blesavo i komplikovano plaćanje nekoliko vrsta struje. Iako je njima to komplikacija mislim da je napravljeno da bi nama bila smetnja da pratimo stanje.
Do zamene brojila sve je bilo u redu, a od tada haos. Te nije očitano, te korekcija, te dupli računi. O iznosima da ne pričam za 2.000 su veći od do sada prosečnih i to kažu svi kojima su zamenjena brojila. Žalila se, poslali korekciju, ali opet uvecano. Katastrofa, hoće li to neko objasniti?.?
sve je to ok ako modernizuju i bude malo zastoja ali ne treba da sludjuju ljude, mogli su rucno ocitavati par meseci i porediti sa daljinskim icitavanjem dok se sistem ne uhoda. Ovi za promenu sata i tarife daljinski mi je sumnjivo, zar sat nije uvek tacan a tarifa fiksna po ugovoru ? Hoce biti manipulacije sa skupom i jeftinom tarifom ?
Naravno da nisu ludi. Meni su iz EPS odgovorili da oni samo fakturišu prema stanju koji im dostavlja Operater (sve sa velikim "o") sa kojim on u u skladu sa zakonom imaju zaključen ugovor - valjda misle da ću ja biti zadovoljan sa tim odgovorom i da ih to pravda od odgovornosti.
Šta se mene tiče njihov operater, samo tražim da mesečno iskažu potrošnju kako piše na brojilu i dostavljaju mi takav račun.
Pošto nisu naveli im je Operater, slušam ono šta se može saznati u javnosti: izgleda da je Montop, pa eto valjda tamo treba da idem da tražim da mi očitaju brojilo prema potrošnji svakog meseca.
Neko ko si sada pravi lud će jednom debelo odgovarati za ovo baš prema zakonima Republike Srbije, jer nema šta i nema kome muljanje nije došlo na naplatu.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Pametna brojila i muke Novosađana: "Te je neočitano, te duplo veći računi, ko je ovde lud?"
Dragana Prica Kovačević
dragana@021.rs
Novi Sad
•12.07.2024.
•16:26 > 17:36
Komentari 32
NOVOSADJANIN
cile
Jovo
Korisnik
Brojila
Sada je katastrofa. Važno je da neka firma zaradi pare, kao i sa uplatama računa.O zameni brojila često priča ministarka. Stalno se hvali brojem zamenjenih i brojem onih koja treba da se zamene. O problemima sa očitavanjem ne govori ništa. Njoj je i onako važno samo da se pojavi u medijima sva srećna i zadovoljna i u oblacima. A EPS sve neorganizovaniji, pun onih sa kupljenim diplomama i sve više slabi, deli se i rasparčava.
Novosađanka
Novosadista
Sale NS
EDS
maja
mesecu.Gradjani prelaze u skuplju zonu zbog duzeg vremenskog
perioda ocitavanja.Vec vidjeno obicno se primenjuje kada su
potrosaci izvan svojih domova.U avgustu ce te tek videti kakve
ce te racune dobiti.
Dejan
Tanja
Dragana
Socijalizam
Zebra
Miša
Nemanja
EPS paraziti mogu slobodno tako da se ponasaju posto znaju da niti ce biti kaznjeni niti sankcionisani.
I vecina drugih firmi je slicna.
Kokakole
Sada čekam.
Ako sam dobro shvatio, treba da se pomolim da bude sve ok.
Stari sat su odneli. Popisivao sam struju redovno. Videću šta će biti kada dođe račun.
Ako...
Ratko
Tako nesposoban kadar ne postoji nigde.
Nenad
Od tada nijedan račun nije stigao ispravan. Kako individualno, tako i zajednička struja na Informatici. Neočitani, pogrešno očitani, pogrešno korigovani, neevidentirane uplate.
Svedoci smo da su svašta upropastili do sada, ali ovo je potpuno novi nivo.
g
Kuku lele
Грга
Marija
Pesimist
Imala problem sa računima, novo sam doseljena u zgradu i nemam ključ od sanduka sa strujom pa ne mogu da očitam. Jasno da ima greška u očitavanju. Poslala e mail sa žalbom. Iako kažu da moraju da mi pošalju povratnu informaciju ,ništa nisu uradili. Sramotno je da očitavanje i e plaćanje idu preko privatnih firmi. Posebno je blesavo i komplikovano plaćanje nekoliko vrsta struje. Iako je njima to komplikacija mislim da je napravljeno da bi nama bila smetnja da pratimo stanje.
Daca
ja
Marko
Šta se mene tiče njihov operater, samo tražim da mesečno iskažu potrošnju kako piše na brojilu i dostavljaju mi takav račun.
Pošto nisu naveli im je Operater, slušam ono šta se može saznati u javnosti: izgleda da je Montop, pa eto valjda tamo treba da idem da tražim da mi očitaju brojilo prema potrošnji svakog meseca.
Neko ko si sada pravi lud će jednom debelo odgovarati za ovo baš prema zakonima Republike Srbije, jer nema šta i nema kome muljanje nije došlo na naplatu.
Lord
Kradja
Џуза
B
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H